Pel flam:
Escalfem la llet sense que arribi a bullir. Escalfem de 10/15 segons el formatge amb la mel, tapat amb film al microones i barregem fins que sigui una pasta homogènia. Incorporem la gelatina prèviament hidratada a la llet calenta i barregem fins que sigui homogènia.
Afegim el suc de mitja llima, el formatge amb la mel i ho barregem. Omplim els motllos, hi posem film i ho deixem reposar un mínim de 12 hores.
Confitura:
Hidratem la gelatina en un recipient amb aigua freda i reservem. Preparem una olla amb aigua, i la posem a bullir. Rentem els tomàquets i els marquem fent una creu la part del cul.
Quan l’aigua bulli, escaldem els tomàquets de 15 a 30 segons per a poder retirar la pell amb facilitat. Retirem els tomàquets de l’aigua i en tallem la cocció en un recipient d’aigua amb gel.
Un cop refredats els pelem, tallem per la meitat, els netegem de llavors i triturem la carn del tomàquet amb el suc de mitja llima i la mel. Ho courem a foc fort en un inici, i a foc mig la resta de l’estona en una paella amb superfície suficient perquè la confitura es cogui de manera uniforme. Quan quedi poc per finalitzar-la afegim la gelatina prèviament hidratada i remenem fins a obtenir la textura desitjada. Deixem refredar a temperatura ambient i després a la nevera.